Het subsidiebureau is onderdeel van het team Inkoop binnen de Afdeling Financiën, Inkoop en Juridische Zaken. Je werkt onder andere intensief samen met 4 subsidiemedewerkers, 2 andere subsidieadviseurs, 1 subsidiebeoordelaar verduurzamingssubsidies, 1 subsidiejurist en 1 subsidiecoördinator. Het team is nog in ontwikkeling en heeft pas een jaar de huidige samenstelling. Niets is in beton gegoten en er is volop ruimte voor goede ideeën. Jouw vakgebied, cultuur en erfgoed, heeft betrekking op grote dossiers, zoals het Chassé Theater, waarin je echt het verschil kan maken! Ben jij de subsidie adviseur die ons team komt versterken? Lees dan verde
Wat ga je doen?
Je adviseert en beantwoordt vragen van je collega’s en subsidiepartners over bijvoorbeeld subsidieregelingen, -aanvragen en -verantwoordingen. Dit doe je vaak samen met de subsidiejurist.
Verder voer je de volgende taken volgens wetten en regels uit, vaak samen met je beleidsadviseurs:
Je toetst aanvragen op tijd, volledigheid en subsidiemogelijkheid.
Je behandelt subsidieaanvragen en verantwoordingen en geeft (ongevraagd) advies.
Je gaat mee in gesprek met onze subsidiepartners.
Je handelt subsidies af door het opstellen van beschikkingen met handige formats.
Je geeft uitleg en informatie over de cultuur- en erfgoedsubsidies bijvoorbeeld tijdens de inloopspreekuren van het subsidiebureau.
Je stuurt en bewaakt het subsidieproces samen met de subsidiecoördinator.
Je zorgt dat al je cultuur- en erfgoedsubsidies op tijd en volledig worden afgehandeld.
Je ben het eerste aanspreekpunt voor een audit voor de subsidies cultuur en erfgoed.
Wij zoeken jou!
Je denkt actief mee om subsidies makkelijker te maken voor de subsidieaanvrager en behandelaars.
Je denkt mee over het soepel laten lopen van het subsidieproces en de subsidiesystemen.
Je bedenkt formats voor activiteitenbegrotingen, tussenrapportages en kostprijsberekeningen.
Je zorgt voor duidelijke teksten op de website met makkelijke aanvraagformulieren.
Je krijgt energie van verbinden en samenwerken met mensen zowel binnen als buiten het subsidiebureau. Je werkt bijvoorbeeld optimaal samen met je inhoudelijke collega en financieel adviseur op cultuur en erfgoed.
Wat neem je mee?
Je beschikt over hbo werk- en denkniveau.
Bijvoorkeur een WO opleiding richting Kunst en Cultuur + ervaring met deze functie en Algemene wet bestuursrecht.
Je kunt een organisatie en een aanvraag financieel beoordelen. Financiële stukken zoals een balans, een jaarrekening en accountantsverklaring kun je makkelijk lezen en beoordelen. En je praat hierover met de subsidiepartners.
Je communiceert helder en duidelijk over subsidies. Je bent niet bang om de telefoon erbij te pakken of langs te lopen bij collega’s of subsidieaanvragers.
Je bent een echte kartrekker en komt met vernieuwende ideeën waarbij je verder kijkt dan de huidige manier van werken.
Je bent een teamspeler in een omgeving die vaak verandert, maar je kan ook uitstekend zelfstandig en proactief werken.
Je bent politiek sensitief.
Je hebt affiniteit met kunst, cultuur en erfgoed en wil een bijdrage leveren aan een toekomstbestendige culturele sector in Breda.
Je hebt ervaring met subsidies.
De Gemeente Breda is de negende stad van Nederland en groeit de komende tijd fors. In de afgelopen periode zijn grootstedelijke ambities in gang gezet, zo wil de Gemeente Breda investeren in een toekomstbestendige stad waarbij we zijn een groene stad in een park zijn, met een openbare ruimte waarin ontmoeten en bewegen vanzelfsprekend zijn. Meer weten over de stad of organisatie?
Het betreft een inhuuropdracht voor ca. 1,5 jaar of langer. De datum 7 mrt is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden. Vanwege de krappe mogelijkheid tot aanbieden, ontvangen we graag een CV met op maat gemaakte motivering. Uiterlijk reageren via mail en telefoon: d.huntjens@advinci.nl + 06-16939017.
Comments